نشریات و ترجمه تخصصی آن توسط تیم متخصص در کوتاه ترین زمان
نوشته شده توسط : editence

ترجمه تخصصی نشریات نیازی نوین در دنیای ارتباطات است که همگام با رشد روز افزون ارتباطات و دانش و هم چنین افزایش تعداد مجلات و نشریات در زمینه های مختلف ظهور و بروز پیدا کرده است. به منظور هماهنگی با این روند رو به رشد, ترجمه تخصصی و سریع لازمه انتقال این اطلاعات است.

کتاب, مجلات, روزنامه ها, ماهنامه ها, سالنامه ها و … در طبقه بندی نشریات قرار می گیرند, ترجمه متون تخصصی و سریع نشریات در تمامی شاخه ها باید با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و به انتشارات برای نشر آن سپرده شود.

در راستای افزایش سرعت ترجمه تخصصی نشریات می توان از یک تیم و گروه تخصصی ترجمه کمک گرفت ولی بعد از پایان ترجمه باید متن را به ویراستار سپرد تا هماهنگی های لازم را در متن ایجاد  کرده و سپس به مرجع مورد نظر تحویل دهد. در حقیقت ترجمه متون تخصصی سریع نیاز اصلی این بخش از ترجمه متون تخصصی محسوب می شود.

برخی مجلات در راستای تامین محتوا و مطالب خود  از ترجمه تخصصی مجلات و نشریات استفاده می کنند و یا از متن ها و مطالب آن ها ایده اصلی نگارش خود را دریافت می کنند. این نوع نشریات به  مترجمینی نیاز دارند که حرفه ای بوده آمادگی انجام ترجمه متون تخصصی به صورت روزانه, هفتگی و یا ماهانه را داشته باشند و با سرعت مورد نظر برای چاپ پیش بروند, در این نوع ترجمه علاوه بر کیفیت سرعت ترجمه هم جز مواردی است که باید به آن اهمیت ویژه ای داد.

کارشناسان شرکت ادیتنس در زمینه ترجمه و ویراستاری مقاله می توانند شما را راهنمایی نمایند تا پروژه خود را به نتیجه برسانید.





:: برچسب‌ها: ترجمه تخصصی , ویراستاری مقاله , مقاله isi , ژورنال isi , ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: